Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 25 april 2018

Video keukens op EuroCucina 2018

Op de keukenbeurs EuroCucina vorige week zag ik natuurlijk meer als alleen keukens. Zo was ik bijvoorbeeld op de stand van Grundig (een Turks merk wat de Duitse naam heeft gekocht).

Op hun stand zag ik bijvoorbeeld hun Gourmet Chef oven. Geen hide&slide deur of zo, maar wel iets anders bijzonders. Deze oven wast zichzelf schoon. Echt wel heel grappig om te zien.

Dus je gaat iets bakken en als je klaar bent dan gaat de oven zichzelf met water schoon wassen.


Omdat jullie het anders niet zouden geloven (hahaha) heb ik het maar op video gezet. Ik heb de video hier onder ingesloten.



En als je dan toch een video maakt. Nou dan kun je net zo goed ook de keukens laten zien dacht ik. Ook de Snaidero keukens staan er op.

Tenslotte. Voor wie `t leuk vindt. Hier het linkje naar krantenartikel AD over de beurs in Milaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten