Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 25 april 2018

Vliegen met klant uit Bunschoten

Een jaar of 5 terug heb ik een Snaidero keuken verkocht aan een klant uit Bunschoten (project 580). Toen ze bij mij de keuken hadden besteld hadden we afgesproken dat ze nog een keer mee zouden gaan vliegen.

Vandaag kwam het er dus eindelijk van. Het waaide nogal hard, maar dat mocht de pret niet drukken.


De monteurs waren de S13 keuken aan het demonteren. Dus het kwam voor mij eigenlijk wel uit dat ik even weg kon (ik kan er niet zo tegen als het een rommel in de zaak is.

De Snaidero keuken van project 807 in Dordrecht is nu trouwens klaar. De klant stuurde nog foto`s door. Alleen de Neff inductiekookplaat was beschadigd. Dit gaat Neff nu rechtstreeks oplossen voor de klant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten